За Нас

Chapter 4 тимот за односи со јавноста во Македонија, како и Европа, нуди значајна комуникациска поддршка во работните активности и целите на клиентите: застапување на нивните интереси на пазарот и помагање другите да ги видат и слушнат на вистинскиот начин. Преку консалтинг, стратешки пристап во планирањето на комуникацијата, практична и креативна реализација, аналитика и евалуација, сме партнер со водечките компании во Македонија и создаваме сојузници меѓу менаџментот на тимовите, брендовите, производите и услугите на нашите клиенти, од една и нивните целни групи, од друга страна.

Тимот на Агенцијата Chapter 4 во Македонија е составен од стручни лица од различни области на работење, со искуство од сите релевантни области на комуникацијата, како што се ПР консалтинг, односи со медиуми, стратешко планирање, водење комуникациски кампањи, советување на меѓународни и домашни компании, владини и невладини организации, кризно комуницирање.

Предност и дел на врвниот стандард на работење кои клиентите на Chapter 4 посебно ги вреднуваат се аналитичниот пристап во планирањето на комуникациите, проактивноста во советувањето и посебен фокус кон мерливите резултати.

Синергијата меѓу членовите на тимот резултира со сеопфатно познавање на пазарот, стопанството, комуникациските текови, како и потребите на менаџерите и нивни организации присутни на македонскиот пазар. Chapter 4 тимот поседува исклучителни контакти со претставниците на медиумите и на институциите кои имаат значајна улога во формирање на јавното мислење во Македонија.

Управен Одбор

  • Северин Хајниш

    Генерален Директор

    Поле на експертиза: Односи со Јавност, Корпоративни Комуникации, Бренд ПР и Позиционирање.

    Релевантни искуства (претходни ангажмани): Северин беше на неколку менаџмент и сениор консултантски позиции во Австриската ПР индустрија со силна позадина во ИТ индустријата, вклучувајќи клиенти како IBM, Silicon Graphics, Autodesk, Sun Microsystems и други. Тој има 15 години искуство во Австриската и меѓународната комуникациска индустрија, десет години како проектен лидер во меѓународни ПР проекти, специфично практично искуство во ЈИЕ во ПР и координација на прекугранични проекти. 

    Минато: Северин има докторат по Филозофија од универзитетот во Салцбург и бил предавач во неколку Австриски и Германски универзитети, вклучително и предавања по интегрирани комуникации и проектен менаџмент на постдипломскиот универзитет Дунавски универзитет Кремс. 

     

  • Борис Бекер

    Boris Beker

    Извршен Партнер

    Полиња на експертиза: Корпоративно општествена Одговорност, Корпоративен ПР, Менаџмент на настани. 

    Клучни квалификации (релевантни специјални вештини): Одлични јазични вештини преку Германски, Англиски, Унгарски, Босански, Хрватски,Српски и други Словенски јазици; интеркултурен менаџмент и организации, презентациски и вештини на јавно говорење; одговорност и адаптабилност. 

    Релевантни искуства (претходни ангажмани): Пред приклучување на Чептер 4, тој работеше во некоку водечки Австриски ПР компании. Неговите претходни искуства вклучуваат сениорски консултантски позиции во Австрија и ЦИЕ, како и дополнителна корпоративна работа за разни организации низ ЦИЕ. Понатаму, Борис има работено како шеф на ПР во невладиниот сектор. 

    Образование: Тој има студирано на Универзитетот на Виенскиот Институт на Новинарство и Комуникации, каде што сеуште предава како тутор предавач. 

  • Тодор Стојчевски

    Todor Stojcevski

    Извршен Директор, Македонија

    Полиња на експертиза: Односи со Јавност и Медиуми.

    Релевантно искуство: Тодор Стојчевски има работено за многу весници и списанија како новинар и има стекнато ПР искуство во неколку агенции за односи со јавност. Тодор е оснивач на Македонскиот веб сајт Журнал, врвна медиумска платформа за информации околу политика, економија, култура, здравје, локална самоуправа итн.

    Тој е член на Управниот Одбор и со-оснивач на првата македонска ПР невладина асоцијација ЗОЈМ (Здружение за Односи со Јавност во Македонија) како и член на МАБА (Македонска Австриска Бизнис Асоцијација). 

    Тој е автор на магистерската теза "Медиумите и градење на мирот после конфликтот": улогата на весниците во акциите за разоружување, истражувањето "Ромските медиуми", Истражување за Фондацијата Отворено Општество (Сорос), "Мировно Новинарство" - професија ориентирана кон вредности - истражување објавено во Изданијата на Правниот Факултет / Скопје како и издавач и автор на "Годишниот зборник на Граѓанската Платформа на Македонија". На него му беа доделени три различни новинарски награди од Обединетите Нации во 2004, 2005 и 2006. 

    Образование: Тој има магистратура по мировен развој на медиуми од Универзитетот во Скопје.

Chapter 4 Групација

Стратегија

Нашите пазари се реформските земји во Југоисточна Европа и Централна и Источна Европа. Виена е регионалниот центар за многу меѓународни компании и основата за координација и менаџирање на деловните операции во регионот. Со нашата структура, ние им нудиме на овие компании поддршка за управување со нивните комуникации успешно и ефективно. 

Докажаната компетентност во ЦИЕ не прави достапен и доверлив партнер за многу организации и мрежи кои раководат со пазари во Австрија и странство. Чептер 4 е:

Член на Leading Advisors Group 

Ексклузивен Соработник и агенциски центар на Burson-Marsteller во 11 ЦИЕ/ЈИЕ земјите.

Неограничениот пристап до експертизата на нашите партнери им овозможува на нашите клиенти да профитираат од овие конекции. 

 

Награди

2016 EUROPEAN EXCELLENCE AWARDS

The best campaign of Chapter 4 Bulgaria in the category National and regional campaigns "Balkans"

2016 PR Prize Awards

Best CSR project in Bulgaria: “Earlybaby.info – Everything for the premature babies” with AbbVie Bulgaria

2016 PR Prize Awards

Special Corporate PR  award of the Confederation of Employers and Industrialists in Bulgaria: “Official presentation of Investment program Aurubis Bulgaria Spectrum 2018” with Aurubis Bulgaria

2015 Best PR agency

Award of the Serbian PR Association, in the category of medium-sized agencies

2015 PR Priz Award

Best Non-Profit Campaign in Bulgaria:  “The biggest heroes are the youngest ones” with Abbvie Bulgaria

2015 Gold SABRE Awards

Finalist for the Balkans for the campaign : “The biggest heroes are the youngest ones” with AbbVie Bulgaria

2014 Best PR Agency in Eastern Europe

International SABRE Award

2014 PR Prize Awards

Award in category PR project for internal communications for the  Program  “Live a Healthy Lifestyle” with  Aurubis Bulgaria

2014 Eventex awards

People’s choice event award for campaign “The biggest heroes are the youngest ones” with AbbVie Bulgaria

2014 Fastest growing agency

Best Performing Romanian PR Agencies

2014 European Excellence Awards

Best Campaign Award for Bulgaria, Romania, Croatia, Slovenia, Serbia, Montenegro, Bosnia-Herzegovina:  “The biggest heroes are the youngest ones” with AbbVie Bulgaria

2014 PR Prize Awards

Special award of b2b Magazine for Green communication and urban environment “The Green Project” with  Aurubis Bulgaria

2013 3 Certificates of Excellence

SABRE Awards - best viral video, best campaign in the Balkans, best PR in PR

2013 PR Prize Awards

Special Event Award “Christmas on Ice 2012” with Siemens Bulgaria

2012 European Excellence Awards

Finalist Best Newcomer PR Agency Network in Europe

2011 Corporate Communications Award

Ericsson journey, awarded by the Serbian National PR Association

Medco prescription drug liste http://apotekudenrecept.com/ problemer med universel sundhedspleje